Tuesday, August 11, 2009

KANYE WEST RANT FREESTYLE LIVE @ G-SHOCK EVENT (I GUESS HE HAS A LOT ON HIS MIND)

9 comments:

Anonymous said...

you should listen harder the dude sending messages t.v the media all that shit brainwashing you i guess cuz he aint ryming its horrible....

Anonymous said...

Okay, he can't sing, but yo he is saying some real shit. Dude is speaking the truth tho. Its terrible because the truth is being spoken? We all have been led so far from the truth that we don't recognize it. We even despise it and don't wanna hear it. We prefer the lies, the gossip, and shit that don't matter. SMH!!!!! We just blind deaf and dumb? We rather hear somebody talk nonsense over a dope beat. Its cool sometimes, but there is also real shit takin place that we must be aware of too!

Anonymous said...

Its not really a freestyle its a vent on the media and how much we fall for it

Anonymous said...

Lol its official! YE LOST IT!! HE HAS SNAPPED LOL!! Wtf Ye'?? Dont do dis shit no more? U freestylin but, it wont een kool... Seem like u fucked up.. Go talk to Big Bro.. No disrespect, mad luv for u Ye'...

Anonymous said...

who cares if he can sing! He has the courage to speak the TRUTH (unlike others). Big props Kanye!

Anonymous said...

what a racist piece of shit. fuck you, k west!

Anonymous said...

what was racist that he said ??

Anonymous said...

WOW KANYE YOU ARE CRAZY!

Anonymous said...

kanye still loves fish dicks

Instagram Feed - FOLLOW @Brannewtvcom!